Διαχείριση Καταστροφών και Κρίσεων (φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές)

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους εκπαιδευόμενους τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική  διαχείριση των  καταστροφών και κρίσεων (φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές).

Οι ωφελούμενοι θα εξοικειωθούν και θα κατανοήσουν τις σχετικές έννοιες με έμφαση στη Διαχείριση Κινδύνων, Καταστροφών και Κρίσεων, ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο υπόβαθρο για την προσέγγιση των φυσικών φαινομένων, των τύπων των καταστροφών και των τρόπων αντιμετώπισής τους. Ειδικότερα οι στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος συνοψίζονται στους παρακάτω:

  • Η κατανόηση των βασικών εννοιών που συνθέτουν την  αναγνώριση και αντιμετώπιση ενός περιστατικού έκτακτης ανάγκης.
  • Η εξοικείωση με θέματα διαχείρισης εκτάκτων περιστατικών.
  • Η αναγνώριση των καταστάσεων εκτάκτων φυσικών ή τεχνολογικών περιστατικών, καθώς και η εξοικείωση με τον  τρόπο αντιμετώπισης τους.
  • Η απόκτηση τεχνογνωσίας, θεωρητικού υποβάθρου, πρακτικής άσκησης, εμπειρίας και εξοικείωσης στον σχεδιασμό, την οργάνωση, την ανάπτυξη και τελική αξιολόγηση ενός περιστατικού διαχείρισης καταστροφών και κρίσεων.

Στόχος Ικανότητας :

Να μπορεί να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά κρίσεις και φυσικές καταστροφές

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει τις βασικές έννοιες και αρχές της διαχείρισης κρίσεων και φυσικών καταστροφών
  • Να περιγράφει τις βασικές διεργασίες διαχείρισης κρίσεων και φυσικών καταστροφών
  • Να μπορεί προσεγγίσει αποτελεσματικά τη διαχείριση γεγονότων και καταστάσεων που αφορούν έναν μεγάλο αριθμό από είδη τεχνολογικών και φυσικών καταστροφών
  • Να υιοθετεί την προσέγγιση της διαχείρισης κινδύνου και διακινδύνευσης στον τομέα και το επίπεδο εργασίας τους, προκειμένου να λειτουργεί προβλεπτικά

Digital Marketing.

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην  επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,  εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
  • Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
  • Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
  • Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
  • Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ

Ε-COMMERCE (Ηλεκτρονικό Εμπόριο - Ηλεκτρονικές Συναλλαγές).

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την ολοκληρωμένη υποστήριξη e-commerce.

Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει κατάρτιση σε μορφή ολοκληρωμένων σφαιρικών γνώσεων εργαζόμενων που ενδιαφέρονται για την ιδιότητα υπάλληλου e-commerce.

Πιο συγκεκριμένα στην πρώτη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα αποκτήσει γνώσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Στη δεύτερη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα γνωρίσει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην τρίτη ενότητα θα έρθει σε επαφή με τις διεπιχειρηματικές ηλεκτρονικές αγορές και στην τέταρτη ενότητα θα εξοικειωθεί με τις βασικές αρχές  των συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Τέλος στην πέμπτη ενότητα θα γνωρίσει βασικά και προχωρημένα θέματα ασφάλεια συναλλαγών και ηλεκτρονικού εμπορίου ευρύτερα.

Ο καταρτιζόμενος:

  • Να μπορεί να ορίσει και να κατανοήσει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Να μπορεί να διαχωρίσει το έμμεσο και το άμεσο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Να μπορεί να διαχωρίσει τις έννοιες B2B και B2C
  • Να μπορεί να αξιολογήσει την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Να μπορεί να αξιολογήσει τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Να μπορεί να ορίσει την έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά του
  • Να μπορεί να σχολιάσει κριτικά σχετικά με τα ζητήματα απορρήτου και ασφαλείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Να μπορεί να ορίσει και να κατανοήσει την έννοια της ηλεκτρονικής προμήθειας
  • Να μπορεί να ορίζει την επιρροή των ΤΠΕ
  •  Να μπορεί να αξιολογήσει την σημασία του CRM
  • Να μπορεί να αξιολογήσει την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην επιχειρηματικότητα
  • Να μπορεί να ορίζει την ασφάλεια και τα μέτρα προστασίας κατά τη διεργασία του ηλεκτρονικού εμπορίου